JanineEric.reismee.nl

De laatste dag!

Vandaag is hij dan aangebroken, de laatste dag voor het vertrek naar Gambia. Het vertrek naar 'the smiling coast of africa' toe , naar de zon toe naar Afrika toe, het avontuur tegemoet!

De laatste tijd heb ik veel dierbaren gesproken die mij, maar ook Eric natuurlijk, veel succes en plezier wensen in Gambia. Ik heb een aantal keer verteld dat het nog niet duidelijk is wat we daar precies gaan doen en dat ik probeer een reisblog bij te houden, waarvan ik ook een link op facebook zal zetten. Bij deze!!

Wat misschien nog wel handiger is, je kan je e-mail achterlaten op deze site, dan ontvang je, als Eric of ik of wij samen een mooi verhaal plaatsen, een mailtje.

Morgen om 10:05 vertrekken we, nog iets meer dan 24 uur

Smile

Reacties

Reacties

Bente

Hee toppers! Zet hem op met zn tweeën. Jullie gaan een fantastisch avontuur tegemoet. Ga er van genieten! Ik kan het weten. Heel erg veel succes en ik ga jullie zeker volgen!

Annet

Leuk om te lezen!!sucses lieve Janine en Eric!!jullie gaan zeker mooie tijd daar hebben !!wij volgen jullie..Sucses met alles maar het lukt jullie wel!!

oma catrien

Lieve Janine en Erick
nog even een laatste groet van ons
een heel goede reis en heel veel liefs van ons opa en oma
ps. we zijn benieuw naar jullie belevenissen.

Yvonne

Ha ha, eerst zeggen, reken er naar niet te vast op dat ik vaak ga schrijven.......maar hier is je eerste verhaal al. Wat ik lees, nu je nog naast me op de bank zit!
Ook van mij, voor jullie beiden heel veel plezier en succes, bij alles wat je tegen gaat komen!

diana

hallo Janine en Eric, van ochtend uitgezwaaid....vond het leuk om te doen
Eric ik hoorde van jullie mam dat jullie weer in de lucht zitten ,
dus jullie zien het ik volg jullie nu al haha
Heb het fijn , en nogmaals heel veel succes

Karin

Hallo Janine en Eric,

Wat spannend zo'n stage. Ik wist niet dat jullie al waren vertrokken. Je ouders vertelden het afgelopen weekend. Ik meende dat jullie in maart zouden vertrekken. Alsnog van ons heel veel succes,plezier en gezelligheid. Ben zeer benieuwd naar jullie reisverslagen. Die van manon zijn ook zo leuk om te lezen.
Groetjes uit Vroomshoop

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!