JanineEric.reismee.nl

Kortanante?

Kortanante, ook wel, wij hopen dat het goed met jullie gaat!

De taal Madinka moesten we maar gaan leren van de lokale bevolking. Maar dat valt niet mee, tot nu blijft het alleen bij hoe is het? En ik hou van jou!

We hebben inmiddels de introductieweek en een stageweek erop zitten. Van de eerste week hebben jullie wellicht foto's en/of video's langs zien komen waar wij op te zien waren. Het was een zeer indrukwekkende week, veel dingen gedaan en veel nieuwe dingen gezien. Dingen die in Nederland niet 'normaal' zijn haha. De mensen zijn erg gastvrij en gezellig, met name de Gambiaanse studenten die ons deze eerste week heel goed hebben begeleid en hebben voorzien van antwoorden op al onze vragen!

Zo zijn we ook geholpen bij het kopen van ons vervoermiddel voor de komende 4 maanden, een gloednieuwe 125 cc motor! Eric kan er al heeeeul goed op rijden, al kost het veel concentratie in het hectische verkeer hier. Want wat een bustaxi's, gewone taxi's, auto's vrachtwagens, fietsers, leipe mensen en af en toe een geit of koe op de weg.

Kortom wij vermaken ons hier wel! Geen last van het lekkere eten en het heerlijke weer hier

Wink

We hebben een mooi terrasje met goede wifi connectie gevonden, dus verwacht nog maar meer verhalen!!

Iedereen de groetjes en tot horens!!

metsje krol

Mooi zulke impressies. Geniet ervan en er komen vast nog wel wat woorden bij in het Mandinka Soemole!

Kees

Hallo Janine en Eric ,
Zit er wel een toeter op de motor?zul je wel nodig hebben in het verkeer.
Mooi dat het goed gaat met jullie, en nog veel plezier in the Gambia.

Groetjes en liefs vanuit Oldelamer????????

Martine

Klinkt goed Janine en Erik. Ik hoop dat jullie echt een paar toffe maanden tegemoet gaan. Gek dat je zo ver weg bent, maar ik weet dat jij je prima kunt vermaken Janine! Veel plezier!
Dikke kus

Yvonne

mooi dat jullie een terrasje met goede wificonnectie hebben gevonden.
Nu rekenen we natuurlijk op meer verhalen.......
Dus wel lekker eten, wat eten jullie zoal en hebben jullie de afgelopen week zelf gekookt?
Nu lekker weekend, strandweer?
Hey fijn weekend en veel plezier!

Diana

koffie gepakt , en lekker bij gelezen, fijn om te lezen dat jullie het zo goed maken.
Kan me voorstellen dat het nogal n indruk op jullie maakt, heerlijk om het mee te maken
Doen jullie voorzichtig met de motor ,geen koe aan rijden haha
Janine en Eric heb het goed en tot het nieuwe verhaal

Annet

Hoi Janine en Erik mooi dat jullie het naar de zin hebben en genieten..lekker weer verveeld nooit!!veilige km op jullie moter!!geniet maar goed en tot het volgende verhaal!!liefs van ons

Marije

Zo te horen gaan jullie je nog wel even vermaken daar Janine en Erik. Mooi dat om te lezen dat jullie daar goed opgevangen zijn. En ook inderdaad zijn de foto's/filmpjes leuk om te zien.

Nog veel succes en plezier daar!????
Groetjes Dennis en Marije

catrienvonk@hetnet.nl

Lieve Janine en Eric,
Fijn die laatste zin van je janine
(dus verwacht nog maar meer verhalen!)
Als het je lukt zou dat fijn zijn.
een pracht foto op de motor, wees voorzichtig Eric
en dan morgen je 21 e verjaardag, wel bijzonder om die in Gambia te vieren,
Hartelijk Gefeliciteerd!
we hopen dat je een mooie dag hebt samen met Eric, een fijne tijd met de groep en alle goeds voor de weken die volgen.
en wensen je verder een heel goede tijd in Gambia.
veel liefs opa Nico en oma Catrien

Opa en Pia

Hoi Janine (en Erik!), gefeliciteerd met je verjaardag! We drinken er op Maak er een plezierig dag van.

karin

ontzettend leuk dit, ik zit hier eventjes bij oma Catrien en opa Nico.
Zet m op daar met zijn tweetjes en vooral ook Genieten!!!!

anjette.neilen@gmail.com

Hoi Janine en Eric,

Nog van harte Janine en Eric ook. Je verjaardag is nu genoteerd. Wat een indrukken zullen jullie opdoen. We zijn blij nu geregeld een bericht te krijgen, haleluja het terrasje. Ook wij hopen dat jullie goed uitkijken met de motor, maar ja: hard scheuren door het losse zand is ook een uitdaging he! Weer veel plezier en succes en liefs uit Wintelre

De gootjes

Hallo Janine en erik,
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Janine. Apart om met je verjaardag in Gambia te zijn? Leuk om jullie verhalen te lezen. Kunnen we ons een beetje inleven hoe t het jullie vergaat. Geniet er lekker van!
Groetjes van de gootjes

Kees

hallo Janine en Eric,
Nog 6 ongeveer weken en dan komen we jullie bezoeken.
Kijk er al naar uit.
Hier is het al wat voorjaar aan het worden,dan is de overgang naar het warme weer in Gambia ook beter te doen.

Groetjes en liefs Kees????