JanineEric.reismee.nl

I'm so sorry!

Mensen, het spijt me dat ik de laatste tijd helemaal niets heb geplaatst hierzo.

De laatste maanden zijn dan ook in een stroomversnelling beland, zeker als ik zie dat mijn laatste reisverslag was over het feit dat we op de helft waren.

Heel veel interessants was er overigens niet te melden, de stage is inmiddels afgerond en we hebben een heel mooi weekend senegal gehad. op de methodist school hebben we minty's uitgedeeld aan alle kinderen en hebben we foto's gemaakt.

Het weekend senegal wil ik wel even uitdiepen voor jullie, we zijn 3 dagen in dakar geweest. in een mooi hotelletje, waar we na een hele lange rit (met allemaal nieuwe dingen op de rit waren voor de Gambianen, zoals een snelweg en een tolweg) met onderweg een mooie stop bij het faytala dierenpark. Hier hebben we giraffes, zebra's, wilde zwijnen, steenbokken, antilopes, veel vogels en een paar apen gespot. Verder hebben we bij dit park, met leeuwen gelopen. Jawel, met een mannetje en een vrouwtje. Ze hadden er alleen niet zoveel zin in op het heetst van de dag, net als wij trouwens. Toch was het een hele ervaring om ze bijna aan te kunnen raken (helaas was dit niet allowed).

Vervolgens in een overvolle stad terecht gekomen, genaamd Dakar. Wat veel auto's en hectiek daarzo. Hier heb ik echter wel twee hele mooie korte broekjes kunnen scoren en hebben we een monument bezocht evenals het parlementsgebouw. We zijn er op de markt geweest, maar die verschilde niet heel erg van de markten die we tot nu toe hebben gezien.

Daarna was het tijd om de woestijn te bezoeken!! Wat mooi en rustig. mooie fotoshoot gehad met eric en de meiden daar. en sandboarden mogen doen, was niet makkelijk. zeker de zandberg weer oplopen was vermoeiend!

Komende week gaan we nog allemaal dingen doen met de groep die eigenlijk nog gedaan moeten worden voor de rest van de groep (dinsdag) weer verterkt naar Nederland, dan gaan eric in alle rust nog genieten van de laatste drie weken. met op de planning naar het binnenland te gaan, Bansang.

Groetjes!!!

Annet

Mooi verhaal Janine !!wat een ervaring voor jullie allemaal!!En het gaat super snel voorbij als je bezig bent!!Heerlijk om ook nog even samen te genieten van dit mooie land!
Liefs van ons

Manon

Geeft niet hoor heb je ons straks des te meer te vertellen!! Maar toch wel heel leuk om weer even wat van je te lezen.
Nog lekker genieten en super veel plezier ????

Yvonne

Hey hoi,
Deze week veel plezier met het stageplaatsen bezoeken! En dan t laatste weekend met z'n allen in The Gambia, dat zal vreemd zijn, net als ineens met z'n tweeën achterblijven denk ik.......
Maar dat zal net als alles ook vast weer snel wennen. Wat een leuke foto s van jullie weekend Senegal! Nog weer een hele belevenis.
Ik wens jullie voor volgende week een goed afscheid van de anderen en daarna nog maar heel veel plezier samen!
Ga nog even heerlijk genieten van t leven daar en t nog even niets hoeven!
Net thuis van " the sound off music". Opa en oma hebben enorm genoten, net als wij trouwens!
Veel liefs en nog een hele fijne vakantie!

Kees keboe

Hallo Janine en Eric,

Straks nog een paar weekjes samen de binnenlanden in, meer rust als in Dakar waarschijnlijk ,geniet ervan????
En de andere medestudenten alvast een goede terugreis gewenst.

Groetjes uit Oldelamer
????????????????????????????????????????????????

Jolanda

Wat een ervaring, Janine. Geniet er nog even van en ik hoor, als dramatherapeut :-), straks ook heel graag je stage ervaringen. Liefs en veel plezier nog

diana

whauw wat n ervaringen allemaal , dit zullen jullie niet gauw vergeten
Lekker he nog met 2tjes 3 weken vakantie houden ook dat lijkt me spannend als iedereen weg is
voor iedereen n hele goeie terugreis , en jullie nog n paar heerlijke weken

Annie Bosma

Wat een belevenissen voor jullie allemaal. Ik wens jullie een fijne vakantie samen! En wij gaan woensdag naar Schiphol om Hilda weer op te halen!

Karin vonk

Ha die Janine en Erik..
Nog n weekje daar..Wat een ervaringen en supermooi om te lezen dat julllie t zo naar de zin hebben (gehad)!!!!
Heel graag wens ik jullie samen nog hele fijne dagen toe in het binnenland en alvast 'n veiilige thuisreis!
(als jullie dit kunnen lezen in t binnenland)
Liefs

Marije en Dennis.

Hee Janine en Eric!

Als aller eerst, wat een super tof en lief kaartje hebben we van jullie gekregen! Met ons gaat alles goed.. Daar ook zo te lezen :). En wat heeerlijk zeg om nu nog even met zn 2e van Gambia te kunnen genieten! Die foto's ben ik benieuwd naar! Have fun en geniet nog ff van elkaar daar!

Veel liefs van Dennis en Mij.

Karin

Lekker genieten van de laatste weekjes. En dan weer terug naar nederland. Misschien kunnen jullie wat van t mooie weer meenemen. Leuk dat jullie samen nog wat vakantie kunnen vieren. Wat een reis. Wat een ervaringen. Wij zijn zeer benieuwd naar de foto's en verhalen. Tot gauw!

Groetjes uit vroomshoop